Saturday, March 31, 2007

Do you blog ?

Cand crezi ca ai ajuns sa le vezi pe toate, se mai intampla sa te loveasca o chestie ca si asta si sa te trezeasca la realitate. E mai rau decat credeai.
Propun sa recititi primul meu post, cand ziceam "De la chestii IT, poze, si alte cele ce oricum le gasesti pe net la experiente personale, drame si frustrari ... ". Se pare ca acest lucru s-a adeverit ieri, cand la lecturarea blog-urilor preferate, dau de acest post al lui Darius. Si spre marea mea surprindere (nu!), observ ca s-a ajuns la un mega scandal national, mai ceva ca la Eurovision, intre blog-erii romani si restu'. Daca aveti rabdare sa cititi tot ce a scris Darius acolo (eu nu am avut. m-am plictisit, oricat de funny incerca Darius sa fie), o sa aflati cu stupefactie (iar nu!) ca in Romania inca mai avem oameni care nu se suporta doar din cauza ca vorbesc limbi diferite, asculta altfel de muzica si ciocnesc ouale rosii in zile diferite ale anului. How cool is that ?!
Am ramas cu un gust amar (ca si ala cand iti vine sa versi, si iti vine doar pana in gat, apoi inghiti iar) dupa ce am citit (pe scurt) toate link-urile oferite de Darius. Si atat! Felicitari tuturor ...

No comments: