Wednesday, March 28, 2007

De ce ?

De ce un blog ? Pentru ca in ziua de azi toata lumea are ceva de spus (sau nu) deci, prin urmare, toata lumea are un blog. Blog-ul a devenit o chestie "misto" care te defineste ca persoana (sau nu) si cu ajutorul caruia intri si tu in randul lumii. "N-ai blog ? Cum poti fi asa ignorant ?!? Esti naspa!". Asa ca mi-am luat inima in dinti, maus-ul intr-o mana si tastatura in brate si mi-am facut si eu blog. Un BlogJob ... in care voi posta (sau nu) chestii care m-au marcat pe mine in viata asta. Si bineinteles, primul post este cel dedicat "blog-ului" romanesc, fenomen care s-a extins mai ceva ca gripa aviara. Nu conteaza daca se scrie ceva util, interesant sau cat de cat amuzant ... ideea e ca se scrie. Foarte frumos ... De la chestii IT, poze, si alte cele ce oricum le gasesti pe net la experiente personale, drame si frustrari. Intr-un cuvant ... un BlogJob ca la carte!

Bine ati venit!

No comments: